mandag 31. desember 2012

Godt nytt år!

Da titter jeg bare raskt innom bloggen, for å ønske alle der ute, et hjertelig godt nyttår! Jeg håper dere følger meg neste år også, for det tror jeg blir et spennende år!
Nyttårsforsettene mine i år er å bli flinkere med pengene mine og slutte å la tankene mine påvirke meg negativt. Hva er deres? Del de gjerne!
Det jeg er mest takknemlig for i år er alle de flotte menneskene jeg har blitt kjent med, og hvor godt de har påvirket livet mitt.
Selv synes jeg, jeg har utviklet meg mye. Jeg har blitt mye mer sosial, og jeg hopper over hinder etter hinder. Jeg er rett og slett stolt over meg selv. Jeg håper denne positive kurven fortsetter når vi nå snart går inn i det nye året.

I kveld skal jeg og min kjære feire det nye året med våre beste venner. Dette er blitt en veldig kjær tradisjon for min del, og er definitivt en av årets høydepunkt! Det er så sjeldent alle er samlet. Jeg gleder meg masse! Så får vi se hvordan en klarer seg på jobb i morgen, lucky me..

Nok en gang; GODT NYTTÅR!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Kjære vakkerpia mi.
Du er flott pia mi,ikke la noen si noe annet.
Dette året som har gått har jeg sett deg i et annet lys,du har vokst til å bli ei vakker rose,og jeg er blitt veldig glad i deg.
Vil tru at det nye året bringer deg masse glede..god klem fra heidi.