søndag 2. desember 2012

1.søndag i advent

"Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede
Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede
Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede"

Da er det faktisk 1. søndag i advent. Hvor ble det av året egentlig? 

I dag er jeg en smule redusert, etter julebordet i går. Det var en veldig festlig begivenhet, og jeg la meg ikke i senga før kl. 07.00 i morges. Sov tre timer, før jeg måtte opp og sjekke ut av hotellet, stå på bussterminalen å vente et par timer, sette meg på en iskald buss, og etter hvert så kom jeg meg hjem da. Og da har sofaen vært kompisen min. 

Det værste var at jeg tenkte at jeg ikke skulle drikke noe spesielt mye, og bare spise god mat og være med på litt sosialt, og så gå å legge meg relativt tidlig. Den planen gikk mildt sagt i dass. Men kjempemoro å bli bedre kjent med styret, veldig oppegående og greie folk! :) Så håper jeg kan være med videre i flere år.

Nå roper senga på meg. Så jeg avslutter med bilde av meg fra i går (fjortisbilde på badet): 
 

Ingen kommentarer: