tirsdag 4. desember 2012

Dopapir

http://www.dagbladet.no/2012/12/04/tema/dagbladet/klikk/bolig/bad/24670198/

Gå inn på linken over før du leser videre.

WTF? tenker sikkert de fleste. En artikkel på dagbladet.no om dopapir. Yey. Er det virkelig så lite å skrive om? Jeg kaller ikke dette for en nyhet for å si det sånn. Er ikke dagbladet en plass for nyheter, eller har jeg misforstått?
Men ærlig talt, så er jeg av den typen som liker å lese tester, til og med dopapirtester. Og liker veldig godt at de er enige med min mening. Men jeg begynner å tenke litt på prioriteringer i livet. Jeg velger heller å lese om dopapir enn f.eks. stortingsvalget. Er det det som er viktig? Eller er det bare at jeg heller vil lese enkle ting som jeg ikke trenger å sette meg så hardt inn i, rett og slett ta den lettvinte veien ut? Tror stort sett alle mennesker liker å ta den enkle veien ut, vi liker stort sett ikke å tenke for mye og for vanskelig, og unngår det så langt man klarer. Det er ihvertfall min oppfatning.

Heia dopapir!

1 kommentar:

Martine sa...

Søt du e!