søndag 23. desember 2012

4.søndag i advent

"Vi tenner fire lys i kveld og lar dem brenne ned
For lengsel, glede, håp og fred, men mest allikevel for fred
på denne lille jord, hvor menneskene bor"

Ingen bilde av min flotte adventsstake i kveld, da jeg har flyttet inn til mor og far i noen dager nå i jula. Men jeg har satt inn et flott bilde av juletreet i stedet da ;) 

Gårsdagen ble det en fin liten fest med noen av de nærmeste vennene mine, og jeg ville som vanlig ikke gå hjem, men min kjære overtalte meg, og jeg er litt glad for det i dag. Nå er det avslapping på stor g, og det skal faktisk ikke bli så veldig lenge til jeg finner senga, da jeg må opp tidlig i morgen å få med meg blant annet snekker anderssen. Jula er jo full av tradisjoner og det er en av mine.

God jul til alle sammen! Kos dere masse!

Ingen kommentarer: