mandag 17. desember 2012

Generelt

Må bare dele denne fantastisk rare matkombinasjonen! Dette kan da umulig være spesielt godt? Hvertfall en av de rareste matkombinasjonene jeg har sett. Skal no ikke stå på oppfinnsomheten hvertfall!

Denne uken er det nok en gang full fart. Tenk at det bare er en uke igjen til julaften da folkens! Uka mi består desverre ikke av julekos og avslapping, men heller full fart med skole og jobb og en kjapp julevask. Og så må jeg få handlet inn den aller siste julegaven ikke minst. Men fra fredag av tar jeg en liten juleferie (skal jo jobbe en del i romjula og så..). Alle venninnene mine kommer på besøk på fredag og skal spise spekemat, det gleder jeg meg enormt til! Det skal bli så koslig å få alle samlet igjen. Det er ikke ofte det skjer når man bor spredt over hele landet, og ei er til og med utenlands til vanlig. 


Ingen kommentarer: