mandag 10. desember 2012

blablabla..

Nok en dag er snart over, og i morgen skal jeg på skolen en tur. Kan ikke si at jeg gleder meg no særlig. Er en smule bekymra over innleveringen jeg hadde i norsk sist, og vil helst ikke vite karakteren. Jeg er en perfeksjonist og blir sur når jeg ikke klarer det jeg mener jeg bør klare, en av mine dårlige egenskaper for å si det slik. Så hvis det går så dårlig som jeg tror det gjør, så kommer jeg til å grave meg ned og rakke ned på meg selv, slik er det å være perfeksjonist. Har ikke helt lært meg det der å tenke at "det går som det går, jeg overlever lell".. Wish me luck..

Jeg kjenner at jeg har litt skrivesperre om dagen, og da blir det fort litt useriøse og meningsløse innlegg, beklager det. Håper inspirasjonen kommer tilbake snart. Hvis det er noe spesielt dere vil at jeg skal skrive om, ikke nøl med å si ifra, så skal jeg gjøre mitt beste!

Lurte faktisk på om jeg skulle ha en liten julekonkurranse her på bloggen, med en liten premie, men da vil jeg gjerne høre om det faktisk er noen som kunne tenkt seg det først. Så legg igjen en liten kommentar. Får jeg mer enn 10 kommentarer, så blir det konkurranse :)

Avslutter med en herlig julesang fra Lady Antebellum: 






1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, konkurranse liker vi :)