fredag 7. desember 2012

Spill! ;D

Jeg er superfornøyd med dagens innkjøp! Jeg skulle ut for å handle noen julegaver og litt mat, men endte opp med noen gaver til meg selv også. Fra før av hadde jeg brunost, langrenn og lusekofte spillet, men når jeg så det var halv pris på alle, så måtte jeg jo kjøpe de andre tre også! Disse spillene er kjempemorsomme og egener seg supergodt på vors. En veldig morsom måte å bli kjent med hverandre på også. Gleder meg til å prøve de! Du får kjøpt de på ark bokhandel, men også på kipekee.no og sikkert andre steder og :P
Er råhappy nå! ;D
I helga er det full fart. Timeplanen min ser omtrent slik ut:
Fredag:
1. Pakke inn gaver
2. Støvsuge og vaske litt
3. Lage middag
4. Ordne meg
5. Juleshow i Braatthallen med Martine og Jonas
6. Fest hos Håkon
7. Byen

Lørdag:
1. Hvile!
2. Ordne meg
3. Besøk av søteste Helene
4. Byen

Søndag:
1. Soooove!
2. Bake?

Så det er vel bare å komme i gang. God helg alle sammen! :)

Ingen kommentarer: