søndag 16. desember 2012

Venner

Venner er ikke en enkel ting å finne. Jeg snakker om ordentlige venner. Venner du har for livet. Jeg har ofte trodd at jeg har funnet noen som ville være min venn for livet, men har like ofte tatt feil. En venn for meg er en som tar deg som du er, både de gode og de dårlige sidene. Som tar vare på deg og som liker deg for den du er, en som er der når du trenger en venn.
Når jeg etablerer et bånd med en person og deler mine innerste tanker og følelser, så legger jeg sjela mi fram og blotter den helt. Det er ikke så mye som skal til for at jeg gjør det, fordi jeg har funnet ut at hvis noen ikke liker meg for den jeg er, så er de ikke verd å ha i livet sitt heller. Men når jeg faktisk tror at jeg har fått en venn, og personen skuffer meg ved å ikke stille opp, da blir jeg knust. Det er vondt.


Ingen kommentarer: