fredag 14. desember 2012

Jobbhelg

I helga så har jeg da jobbhelg, som dere sikkert forsto ut av overskriften. Jobber fredag, lørdag og søndag. Noe som egentlig er helt greit, da det stort sett er litt roligere på helg hos oss. I morgen kveld skal jeg ut å spise med jobben for å feire enn kollegas bursdag, og tenkte egentlig jeg skulle kjøre å holde meg unna vinen denne helga. Den planen tror jeg ikke blir gjennomført. Jeg synes det er så godt å bare ta et godt glass vin til maten, og jeg blir liksom i bedre humør av det. Det er jo tross alt lørdagskveld i morgen. Dere får bare dømme meg. Har ikke planer om å drikke meg drita altså, skal jo faktisk på jobb kl. 12.00 på søndag, men et par glass med vin kan jo ikke skade.

Jeg er som sagt veldig glad i jobben min, og trives helt utrolig godt. Men det er en ting jeg ikke liker, og det er at man må stå opp midt på natta for å jobbe. Begynner kl. 05.00 enkelte dager, slik som i morgen, og når jeg da kommer hjem etter jobb er jeg jo helt kake og ligger bare på sofan å daffer. Skulle tro at jeg hadde blitt vant til å stå opp så tidlig etter snart 5 år på flyplassen, men det er da altså ikke tilfellet. Like jævlig hver gang. Takk gud for kaffe og redbull.

Nå roper snart senga på meg, selv om jeg ikke er det minste trøtt. Jeg får vel bare høre på den.

Natta alle sammen! God helg!

Ingen kommentarer: