onsdag 26. desember 2012

Mitt superkvalme innlegg om hva jeg fikk til jul

 Jeg hater egentlig slike innlegg der en skryter av en fikk til jul, men gjør det gjør jeg likevel, for er det ikke obligatorisk å gjøre det når man blogger? Utrolig glad for alt det fine jeg fikk, og helt sjokkert over hvor mange gaver jeg faktisk får. Det sier mer om vennene mine enn om meg! :) Over ser du bilde av meg i min råfine nisselue, som jeg rett og slett elsker! Den ble brukt på jobb et par dager før jul, og selvfølgelig ble den brukt på julaften, det er blitt en tradisjon. Du får kjøpt den her: http://www.pandurohobby.no/Catalogue/95-Sesonger/9510-Jul/951010-Lucia/1/713002-Nisselue-Ekstra-lang-150-cm
Over til julegavene!:
 Grand cru ildfast form (mamma og pappa), grand cru middagsfat(venninne), grand cru longdrink glass(venninne, bror og venninne) , grand cru lokk til vannkaraffel (mamma og pappa), rosa slikkepott og pensel (mamma og pappa), vinglass fra riedel(SSP- jobben)
.
 Grand cru skåler (fadderne mine), rosa kopptue (fadder), elektrisk visp (kjæresten), rosa kniv (mamma og pappa), skål (venninne).

 Rosa hånduker (venninne), ansiktsmasker (venninne), duftlys (venninne), øyevippeserum (kjæresten).

 Armbånd - begge (venninne), firkantet ring (venninne), sølvsmykke (mamma og pappa).

 Polaroid kamera og fotopapir (kjæresten), glasshjerte (fadder), skilt (fadder)

 Peace-genser (mamma og pappa), basic topper (mamma og pappa), strikka lue (venninne), pelslue (svigermor)

Pelskrage og pelsvotter (svigermor)

OBS!: fake pels vel og merke!!

Nå er det tilbake til jobb for min del. Skal jobbe hele romjula og første nyttårsdag, yei! Jaja, blir ihvertfall litt penger da! Nå stormer det og snør det her i kristiansund, og det er jo en veldig bra miks for oss som jobber på flyplasser. Men det har heldigvis vært minimalt med forsinkelser i dag, og vi håper det fortsetter slik!

Ingen kommentarer: