onsdag 12. desember 2012

Jeg HATER snø!

Når jeg var mindre, likte jeg snø fordi jeg kunne leke i den (bygge snømann, ake på akebrett osv.)
Så ble jeg litt eldre, og syntes snø var helt ok, det gidde meg julestemning og lyste opp i mørketida.
Nå hater jeg snø, den er en pest og en plage. Jeg foretrekker faktisk mye heller regn, torden og storm enn snø. Snø gjør at jeg må måke, koste og skrape bil, det blir glatt og jeg er livredd for å kjøre.

I fjor vinter kjørte jeg inn i et autovern. Minnene etter dette sitter sterkt, for det var virkelig ikke noe moro. Det påvirker nok også inntrykket mitt på snø, og vinter generelt. Derfor håper jeg hvert år at snøen ikke kommer før lille julaften og forsvinner før 2.juledag. Da er jeg stort sett bare innendørs lell.


Trodde egentlig dette skulle bli et mye bedre og lengre innlegg. Jaja, shit la gå..

Ingen kommentarer: