søndag 4. november 2012

Who the f*** are you?

Raske fakta om meg:
Navn: Tonje
Alder: 21
Fra og bor: Kristiansund (byen ved havet<3 font="font">
Sivilstatus: Forlovet

Dypere fakta:
Jeg skal ikke legge ut om hele livet mitt her, men jeg skal fortelle hva jeg har tenkt å skrive om og hvorfor.
Mitt mål med denne bloggen er i bunn og grunn å skape en forståelse for noe jeg det siste året har begynt å engasjere meg for, nemlig: LO og mitt forbund Fellesforbundet. Jeg har ikke holdt på lenge, er langt fra noen ekspert og er ei helt vanlig jente som ikke hadde peiling på hva LO var for et års tid siden. 
Jeg vil også skrive en del om aktuelle temaer som er i media, som vi snakker om til vanlig, og språket vil på ingen måte være veldig faglig og vanskelig, da jeg ikke er verdens beste til å uttrykke meg.

Jeg tar gjerne imot kommentarer og spørsmål. Jeg skal svare så godt jeg kan.

Ingen kommentarer: