mandag 19. november 2012

Dag 1 Skoleinformatørkurs

Da er dag 1 på Thorbjørnrud så og si ferdig. Middag og litt sosialt før man legger seg. Kurset har vært veldig ålreit til nå, mange forskjellige mennesker, både i alder, personlighet og yrker. Og tror faktisk vi er ganske 50/50 når det gjelder kjønn også. Og det er ikke så ofte når det er FF-kurs!
På dette kurset skal vi lære litt om hva som foregår og hvordan vi skal gjennomføre et "foredrag" når man er ute på skoler å informerer om LO og organisering, rettigheter og plikter i arbeidslivet osv.
Første gangen jeg er på dette hotellet, og må si at selv om det ikke ligger sånn supersentralt, er det et veldig fint hotell. Stille og rolig, men det har kanskje noe med årstiden å gjøre, ikke vet jeg.

Nå gleder jeg meg til mat! Litt lenge mellom lunsj og middag i grunn. Bra jeg kjøpte med meg noen new energy barer.

Hva gjør dere på en mandagskveld? :)

Ingen kommentarer: