torsdag 22. november 2012

Skoleinformatørkurs dag 2 og 3

Jeg tenkte jeg skulle være flink å skrive om kurset hver dag, men slik gikk det da ikke. Nå er jeg hjemme igjen, og kurset var kjempebra! Mye pga. de flotte menneskene som var der, jeg er rett og slett veldig imponert over at folk er så forstelsesfulle og hyggelige. De gir meg trua på at det finnes mange gode mennesker der ute.
Jeg undervurderte egentlig hvor mye arbeid det er å holde en presentasjon/foredrag på en skole, så jeg er spent på om jeg klarer det. Men det er vel en sånn greie som blir enklere jo flere ganger man gjør det.

Tenkte jeg skulle avslutte med en liten video fra fellesforbundet som er laget av han som var kurslederen min, Bjørn Sigurd Svingen som er leder i fellesforbundets ungdomsutvalg, og en av innlederene, Torbjørn Ness som er ungdomssekretær i LO's avd i oslo/akershus (tror jeg :P):

Ingen kommentarer: