mandag 5. november 2012

Kurs

Omtrent slik føler jeg meg i dag.

I helga var jeg på ungdomskurs på Hell på Stjørdal i Trøndelag. Det er et kjempebra kurs hvor ungdommer fra midt-norge møtes for å få lære mer om sine forbund og LO generelt, og for å være sosiale. Og selv om du ikke tror det, så blir du faktisk veldig sliten etter ei sånn helg. For det går i ett. Men det er absolutt verdt det altså!
Jeg var på samme kurs i fjor, og det var faktisk mitt første kurs! Etter det så har jeg vært på FYKO som det heter, som er et annet ungdomskurs som blir holdt her i Møre og Romsdal i Geiranger, også et kjempebra kurs! Så var det sommerpatruljekurs, og deretter selve sommerpatruljen, noe jeg anbefaler ALLE å være med på, noe mer givende, spennende og lærerikt vet jeg ikke om. Men det kan jeg fortelle om ved en senere anledning.
Denne uken blir forholdsvis rolig, så mest fokus på skolearbeid, og jeg tror faktisk ikke jeg skal på jobb i det hele tatt, noe som er veldig godt, da får jeg litt hviletid, jippi!

Her er et bilde fra FYKO i fjor (jeg står ca midt i på bakerste rekke, med t-skjorta hvor det står FYKO på):


Ingen kommentarer: