lørdag 10. november 2012

Lørdagskveld

Kjedelig lørdagskveld... Skulle egentlig brukes fornuftig til skolearbeid og husarbeid, meeeen neida.. Så da åpnet jeg først rødvina, den smakte ikke i kveld. Så ble det en san fransisco drink i stedet. Er jo lov til å kose seg litt når det er lørdagskveld, selv om man sitter mutters alene. Litt alkohol kan jo fort gjøre husarbeid moro isåfall :P
Kanskje jeg skal dra fram en skrekkfilm. Kjæresten er ikke så gira på å se det, så da gjelder det å utnytte sjansen egentlig. Han er forresten på Brad Paisley konsert i Oslo i helga, og jeg er driitmisunnelig. Ikke det at jeg ikke har vært på mye konserter selv opp gjennom tidene uten han :P Hver sin tur.

Vi får se hva kvelden bringer, jeg avslutter men en skål til dere som sitter der hjemme alene slik som meg! :)

Hva gjør dere i kveld?

Ingen kommentarer: