mandag 4. februar 2013

Snufs, snufs og host, host

Obs!Obs!: syteinnlegg
Da er jeg sofaliggende for andre gang i 2013. Immunforsvaret mitt kan ikke være helt bra. Har fått hele pakka denne gangen, sår hals, tett nese, feber, kvalme, ondt i hodet og hoste. Jippi. Kjæresten min forsvant til Russland på lørdag, så da er jeg veldig heldig som har foreldrene mine rett nedi veien så og si. De drar på butikken for meg og gjør det jeg ber dem om egentlig. Herlige mennesker rett og slett. I går ble det tur til legevakta, og jeg fikk meg en antibiotikakur, så vi håper den tar knekken på driten.
Det som er værst ved å være syk er at man går glipp av arbeid og skole. Ekstra trykk på det med skole kanskje..
Er også veldig spent på om jeg blir frisk nok til å dra på FYKO på torsdag. Jeg er ikke helt overbevist slik formen er i dag, men jeg håper og ber på mine knær.
Ukens diett består av vann, cola, boller, potetsticks, ostesmørbrød, halstabletter, antibiotika, paracet og hostetabletter. Høres jo faktisk ut som jeg spiser veldig mye når jeg ramser opp på denne måten :P
Nå tror jeg faktisk jeg skal prøve å sove litt, det har ikke akkurat vært så mye av så det er en prioritet når jeg føler jeg kan få det til.

Ingen kommentarer: