tirsdag 19. februar 2013

Namsos og litt kake

Jeg er da godt i gang med den såkalte "vinterferien". Ikke noe ferie akkurat her i gården nei.. Ferie betyr egentlig jobb for min del. Men det er kjekt det altså, misforstå meg rett. Siden det er ferie, skeier jeg helt ut med å lage kake på en tirsdag!
I helga som var, var jeg på den regionale ungdomskonferansen for Fellesforbundet i Namsos. Ja, jeg vet.. wtf, namsos? Men fin plass, eller hvertfall det jeg så av den, som egentlig bare var hotellet og en nattklubb av noe slag. Og selvfølgelig rock city museumet, som var awesome!
Hoteller var også veldig kult, da det var et såkalt "rocka" hotell. Tror aldri jeg har hørt så mye DDE og Åge Aleksandersen på en dag (eller ei helg for den saks skyld).
Turen startet på fredag i 07.15 tida, da jeg dro på flyplassen. Her møtte jeg en av mine kjære venner i forbundet som skulle samme vei. Vi var hele 4 stykker på flyet til trondheim! Til og med flyvertinna var forvirra. 10.30 gikk bussen fra værnes til namsos. 3 timer på buss, woho! Men turen gikk fort siden en hadde flotte forbundsvenner i samme buss.
Masse snø i namsos btw.
Bussjåføren klarte å kjøre rett på (og da mener jeg rett på, det var rett foran bussen) et fotovergangskilt (?). Det var jo moro. Vi lo godt, ingen kom til skade, tror bussen slapp billig unna også.
Vel framme på hotellet ventet lunsjen, som var enten and eller kylling, vi var litt uenige der...
Så var det rett på konferansen og lære mye nytt som vanlig. Mye kjente fjes og ukjente fjes var tilstede.
Kvelden ble sosial, og jeg danset med flere ukjente namsosjenter, koselig. Etterhvert joinet noen gutter også, og det var også veldig koselig.

Bare for å få sagt det: kjære ungdommer der ute... engasjer dere!! Kom og bli med på utrolige morsomme kurs og lærerike konferanser med ditt forbund! We want you!

Lysekronen på Rica Rock City hotell i Namsos. I want!



Ingen kommentarer: