søndag 10. februar 2013

Lindsey "Amazing" Stirling

For en tid tilbake nevnte jeg at jeg skulle på konsert med ei som heter Lindsey Stirling. Og 28.januar så var jeg akkurat det. Sammen med min kjære. Det var en helt syk opplevelse, og jeg tror aldri jeg har fått så mye gåsehud under en konsert. Var også så og si på gråten under en av "sangene". Lindsey synger nemlig ikke så mye selv, men hun spiller fiolin. Dere tenker sikkert; hvordan kan det være så innmari bra? Og for å være ærlig, klarer jeg ikke forklare det. Det må oppleves.

Ikke bare er hun fantastisk flink til å spille fiolin, men hun er helt rå på å danse! I tillegg har hun en helt utrolig kul stil, som jeg også skulle ønske jeg kunne ha turt å gått med. Hvem kler en tiara liksom? Hun tør å være seg selv, og det er jo noe alle ser opp til, er det ikke?

Hun har gjort cover på flere sanger, men disse to er mine favoritter. Enjoy and be amazed!



Ingen kommentarer: