søndag 10. februar 2013

Ti ting du kanskje ikke visste om meg (nr 2)

  • Jeg har hele livet hadd en syk fasinasjon og vært fan av Robbie Williams.
  • Jeg drikker ikke brus og spiser ikke godterier i ukedagene. Det er kun lov fra fredag etter kl. 16.00 til søndag kl. 24.00. Jeg er litt streng på dette, men skeier ut når jeg er ute å reiser.
  • Jeg er veldig glad i økonomi, men har ikke styring på min egen.
  • Jeg synes Ole Einar Bjørndalen er sexy, men ikke like sexy som George Clooney. Selv om det freaker meg ut at begge er gamle nok til å være faren min...
  • Jeg hater å snakke i telefonen!
  • Jeg ELSKER rosa! 
  • Jeg har gått til psykolog i mange år, men har ikke behov for det lenger nå.
  • Jeg er superflink til å trene! ....... en uke i året, så går jeg lei..
  • Jeg elsker kostymer og jeg synes kostymepartyer er noe av det morsomste som finns!
  • Jeg liker ikke å legge meg til å sove når jeg har hatt en god dag, for da tror jeg at neste dag blir dårlig..
 Robbie i rosa jakke! Tommel opp!

Ingen kommentarer: