fredag 11. januar 2013

Ti ting du kanskje ikke visste om meg

1. Jeg samler på håndvifter, altså slike;













Det har jeg gjort siden første gang jeg var i syden, og det har blitt ganske så mange opp gjennom årene. Gjesterommet er dekt!

2. Jeg har alltid likt å male, men har ikke akkurat prioritert det, så da har det ikke blitt noe talent ut av det. Håper å kunne ta opp malingen etter hvert, for det er noe jeg finner veldig terapautisk.

3. Jeg har en veldig glad i å lese om tempelriddere og vatikanet. Disse går da litt hånd i hånd har jeg funnet ut. Skal forresten til Roma i April, og da må jeg nok tvinge med meg venninna mi som jeg skal reise med til å være med til vatikanet, hvis hun da ikke blir med frivillig selvsagt.

4. Når jeg var mindre, drømte jeg om å bli forfatter.

5. Jeg eier ikke grønne fingre, og tar livet av alle planter, til og med kaktuser. Derfor får min kjære ta seg av alt som er grønt her i huset, jeg rører de ikke!

6. Jeg har alltid kunne tenkt meg å blitt skiskytter. Men pga. at jeg lider av den forferdelige sykdommen latskap, har jeg funnet ut at dette er en smule urealistisk. Ikke er det noe veldig stort miljø for det i Kristiansund heller.

7. Den største drømmen min nå er å bli bedriftsøkonom eller starte min egen lille kafé. Kanskje begge deler?

8. Jeg har spilt både fiolin og gitar. Ble aldri noe spesielt god og sluttet med begge. Nå tror jeg ikke jeg kunne fått fram en eneste tone i noen av instrumentene.

9. Jeg var aktiv i håndball i mange år, rundt 6 år om jeg husker rett.

10. Jeg har vært sammen med kjæresten min i over 6 år og forlovet i ca. 1 og et halvt.

Ingen kommentarer: