torsdag 3. januar 2013

FYKO 2013

Attention please! :D
Det nærmer seg en av årets store happeninger for ungdommer i LO, nemlig FYKO. FYKO er et ungdomskurs i vakre Geiranger, der vi lærer masse, er sosiale og har diverse uteaktiviteter. Jeg var med første gang i fjor, og hadde det så moro! Ble kjent med masse nye mennesker og lærte mye. Jeg oppfordrer derfor alle unge medlemmer om å melde seg på! Du trenger ingen spesielle forkunnskaper. Kurset er fra 8-10.februar, men fellesforbundet har en ekstra dag og er der fra 7-10.februar. For å melde der på, gå inn her: http://www.aof.no/pls/aofweb/f?p=104:55:203988236286372::NO::P0_CRS_ID:101322  
Er du medlem av fellesforbundet, kan du gjerne sende meg en mail og jeg hjelper deg med hvor du skal sende påmeldingsskjema. Kom igjen, dette er en opplevelse du ikke vil angre på, jeg lover!
Er det noe du lurer på så må du gjerne ta kontakt med meg på e-post; tonjealsli@msn.com eller på facebook; Tonje Alsli.

Jeg håper å se deg der eller høre fra deg!


Ingen kommentarer: