torsdag 10. januar 2013

Generelt

Da er det nye året for fullt i gang, og jeg starter det med influensa, og det er noe herk! Ikke har jeg tid til å ha det heller, da jeg ligger litt etter med skolearbeidet mitt. Men jeg skal vel alltids klare å ta igjen det tapte på en eller annen måte, selv om det ser litt dystert ut når jeg ser på kalenderen min for januar og februar.
Neste helg skal jeg og min kjære oppover til Trondheim for å feire denne flotte karens bursdag;
Da skal vi forresten også ligge på Rica nidelven, og jeg gleder meg ENORMT! Jeg har alltid drømt om den frokosten (skal jo tross alt være norges beste hotellfrokost), håper ikke jeg blir skuffet!

28-29. januar er det klart for oslotur med min kjære, da skal vi nemlig på konsert med Lindsey Stirling, se video øverst i innlegget. Det MÅ jo bare bli bra! Men da går det jo bort to ukedager, som kunne ha vært brukt på skole, så noe negativt klarer jeg jo alltids å finne i det brae.

Så er det plutselig februar og tid for FYKO 7-10. Full fart, mildt sagt. Jeg får prøve å bruke de helgene jeg har fri på å gjøre skolearbeid ser det ut som.



Ingen kommentarer: