torsdag 18. april 2013

Dag 1, Fellesforbundets nasjonale ungdomskonferanse

Da ligger jeg godt i hotellsenga og spekulerer over dagen som har gått. Egentlig også litt over dagen i går. Så jeg kan begynne med den, selv om det ikke da blir helt i tråd med overskrifta. I går hadde ungdomsutvalget i LO ytre nordmøre sitt første møte! Det gikk supert! (synes jeg). Vi er ikke så veldig mange, men det er iallefall igang og det er positivt. Jeg kan ærlig si at jeg gleder meg til fortsettelsen og det er da mest pga. de flotte folka jeg har fått med, de er bare herlige!

Over til dagen i dag. Den starta med fly til Gardermoen, litt venting, og så buss til Hurdalsjøen hotell. Det er nemlig her Fellesforbundets nasjonale ungdomskonferanse skal være. Det har stort sett vært mest sosialt i dag, vi kom jo ikke frem før i seks-tia. Middag, litt praktisk info og så quiz, hvor min gruppe vant!! Mye flott, engasjert ungdom, og jeg gleder meg til å bli bedre kjent med de! Programmet for de neste dagene ser også veldig spennende ut, så har trua på at dette blir bra. Og jeg kommer garantert til å lære mye, for jeg er jo ganske fersk i alt dette, så alt er lærerikt for min del!

Hotellet er også ganske fint, basseng og greier! Så man skal ikke klage. Maten var også helt ok, litt for "avansert" for min del, jeg klarer meg fint med en grandis liksom.

Skal prøve å få skrevet i morgen også, men lover ingenting, for du vet aldri hva som skjer.

God natt godtfolk!





Bilde: www.fellesforbundet.no



Ingen kommentarer: