mandag 15. april 2013

Crash 'n' burn

Jeg sier jeg ikke skal, men gjør det likevel, slik utrolig mange gjør.. man tar på seg for mye. Jeg har to verv, jobb, skole, venner, familie og kjæreste.. Jada, jeg tror jeg er verdensmester, men det viser seg at jeg ikke er det. Jeg er et menneske, med begrensninger. Og lell så går jeg i vei å søker på enda en jobb? Skulle tro det hadde klikka for meg. Jeg får se hvor lenge det går, men er redd for at det plutselig blir "crash 'n' burn".. Jeg kan ikke si fra meg noe heller, føler jeg hvertfall, vil jo ikke skuffe noen, bedre å la det gå utover sin egen helse i stedet.. Logisk tankegang er det tydligvis bare å drite i.
Så da tyr man til mat, snop og brus da.. det hjelper sikkert på. Ja, må vel få med at jeg er premenstruell også da, så det kan vel påvirke tankegangen en del det også akkurat nå.

Jeg håper noen dager i Oslo med fellesforbundet inspirerer meg og noen dager i roma etterpå får meg til å stresse litt mindre. Men jeg vet at det blir mer enn nok å holde fingrene i fremover, så kjedelig blir det vel ikke!

Man får dra hodet opp og tenke framover og glede seg til dette:

Ingen kommentarer: