søndag 15. september 2013

Lykke

Lykke for meg er å:
  • Trives i mitt eget selskap
  • Le alene og sammen med andre
  • Ikke tenke på at "jeg skulle virkelig ha gjort det"
  • Ha en kjæreste å være glad i og som er like glad i meg
  • Ha venner og venninner som betyr alt for meg
  • Ha gode kollegaer
  • Ha noe å glede seg til
  • Høre på musikk som får meg til å smile
  • Drikke god hvitvin
  • Se Dexter kose seg
  • Se Dexter sove
  • Ha en ryddig leilighet
  • Reise
  • Utfordre meg selv 
  • Lykkes
  • Pynte meg, og si til meg selv at; "damn, u look good!"
  • Ha en velvære kveld der jeg kan tenke på meg og mitt
  • +++
og viktigst av alt:
  • å kunne være meg selv, fullt og helt, hele tiden
I kveld, er jeg veldig lykkelig

1 kommentar:

Anonym sa...

Så godt og høre Tonjepia mi <3 Glad i dæ <3